loading...
مجموعه طنز
یگانه بازدید : 85 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

 

مناظره ی بین زیست شناس منکر خدا، "ریچارد داوکینز" و مسیحی متخصص ژنتیک،"فرانسیس کالینز"

 

 

 

نظریات هارون یحیی در باره تئوری داروین

 

 

 

استاد بزرگوار آقای هارون یحیی در کتاب خود تحت عنوان نیرنگ تکامل به برسی مفصل تناقضات تئوری داروین می پردازند.

 

همچنین شما می توانید در این لینک و در این لینک و در این لینک به سه کتاب دیگر آقای هارون یحیی که به دلایل رد تئوری داروین می پردازند را دسترسی داشته باشید.(این سه کتاب به زبان انگلیسی هستند)

 

 

 

دانلود فیلم سقوط تئوری تکامل از هارون یحیی

 

فیلم سقوط علمی تئوری داروین از هارون یحیی بخش 1 2 3 4

 

 

 

فیلمی از هارون یحیی در باره شگفتی های خلقت انسان(جنین شناسی)

 

 

 

آخرین طبلی که دارویینیست ها بر آن می کوبند پروزه ژنوم انسان.

 

طرح نقشه‌برداری و تعیین توالی کل ژنوم انسان اولین بار در سال ۱۹۸۴ در کنفرانسی در Alta Uta عنوان شد. تأمین قسمتی از بودجه این پروژه را دپارتمان انرژی آمریکا به عهده گرفت و در سال ۱۹۸۸ کنگره آمریکا رسماً اجرای پروژه ژنوم انسانی را از سال ۱۹۹۱ به مدت ۱۵ سال تصویب کرد. در این سال انسیتو بهداشت ملی آمریکا (NIH) نیز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد. بزودی کشورهای انگلیس ،فرانسه، آلمان و ژاپن نیز به این پروژه پیوستند. در سال ۱۹۹۸ سازمان ژنوم انسانی (HUGO ) ایجاد شد. تعیین توالی بیش از ۹۰ % ژنوم انسان در فوریه سال ۲۰۰۱ به پایان رسید.اما هنوز بسیاری از ژنهای انسان شناسایی نشده اند.

 

دانلود فایل تصویری سخنان دکتر فریدون صحافی در باره پروژه ژنوم انسان

 

برای دانلود این فایل بصورت صوتی بروی این لینک کلیک کنید.

 

نوع دوستی در طبیعت

 

نظریه ی داروین بر پایه ی این عقیده بنا شده است که همیشه گونه ی غالب گونه ی مغلوب را از بین می برد و گونه های ضیعف همیشه توسط گونه های وی از بین می روند بر پایه ی همین اساس کشورهای غربی به خود اجازه می دادند مردم را در کشورهای آفریگایی و در زمان های قبل از آن سرخپوست ها را از بین ببرند و این نظریه دست آویزی برای قدرتمندان شد.در حالی که آفریگایی ها از لحاظ هوشی وبدنی هیچ فرقی با انسان های سایر نقاط ندارند و در بسیاری از نقاط به درجات بسیار بالا دست یافته اند.

 

 

 

اما آیا می دانستید در طبیعت همیشه اینگونه نیست و نوعی دوستی بین حیوانات در طبیعت وجود داد؟

 

 

 

فیلم نوع دوست در طبیعت از استاد بزرگوار آقای هارون یحیی این مساله را شرح می دهد.

 

بدبختی هایی که تئوری داروین در قرن بیستم برای بشریت به ارمغان آورد

 

آیا می دانستید اکثر فاشیست های بزرگ قرن ما که باعث کشتار میلیون ها نفر شده اند به تئوری داروین اعتقاد داشتند؟

 

 

 

 

 

 

 

سخنان دکتر فریدون صحافی در باره ی بدبختی هایی که تئوری داروین در قرن بیستم برای بشر به ارمغان آورد

 

ادوین کانلین

 

«پرفسور ادوین کانلین زیست‏شناس دانشگاه پرینستون غالبا میگفت:

 

«احتمال پیدایش زندگی از تصادفات به همان اندازه است که در نتیجه حدوث انفجاری در یک چاپخانه، یک کتاب قطور لغت بوجود آید» من این بیان را بدون قید و شرط تأیید میکنم. من عقیده راسخ دارم که خدایی وجود دارد که جهان را خلق کرده و از آن نگهداری میکند... من خدا را خدایی (میدانم) که تمام کتب آسمانی از سوی وی نازل شده ودر آن کتاب خود را به عنوان خالق و صانع جهان به بشر شناسانده و راه مستقیم حقیقت را به او نشان داده است... من اجازه میخواهم تا از چگونگی تأثیر شیمی آلی که در تقویت ایمان من بسیار مؤثر افتاده شمه‏ای بیان کنم. ما وجود یک حکمت عالیه را برای خلقت طبیعت قبول میکنیم، والا باید بگوئیم که این جهان و طبیعت که ما آن را ادراک میکنیم، فقط و فقط در نتیجه تصادف بوجود آمده است. برای کسی که شگفتیها و رموز و نظم و ترتیب شیمی آلی را مخصوصا در اجسام زنده دیده است، تصور به وجود آمدن جهان در نتیجه تصادف بسیار دشوار و محال است. هر قدر ما ساختمان ذره را بیشتر مطالعه میکنیم و واکنش‏های این ذرات را بیشتر زیر نظر قرار میدهیم به همان اندازه روشن‏تر درمییابیم که یک عقل کل نقشه عالم طبیعت را طرح و با اراده و مشیت خود آن را خلق کرده است. این فکر نتیجه تجربه شخصی من است و غالب اوقات که در آزمایشگاه، میان اجسام بینهایت کوچک و فعل و انفعالات پیچیده و عجیب آنها کار میکنم، فکر عظمت و حکمت عالیه آفریدگار مرا مبهوت و متحیر میسازد. فعل و انفعالات سلول حیوانی به قدری عجیب و پیچیده است که اگر کوچکترین انحرافی در آنها روی دهد باعث بیماری حیوان میشود. واقعا عجیب است که سازمانی به پیچیدگی یک سلول حیوانی بتواند خودبخود به حیات و فعالیت خویش ادامه دهد. برای این کار حتما وجود پروردگار فوق‏العاده حکیمی ضرورت دارد. من هر قدر بیشتر در آزمایشگاهها به کار تجربی میپردازم، ایمانم راسختر و محکمتر میشود و نسبت به فکر و حال بعضی از همکاران بیدین خودم، در هر نقطه جهان که باشند، بیشتر میاندیشم. وضع آنها در نظر من معمایی شده است که چگونه با مشاهده این همه دلیل بارز، باز نمیخواهند به وجود صانع اقرار کنند. در حالیکه یک ماشین ساده ساخت بشری طراح و سازنده‏ای لازم دارد، چگونه ممکن است موجوداتی که هزاران مرتبه پیچیده‏تر و عجیب‏تر از آنند، صانعی نداشته باشند.» سخنان این دانشمند ، مربوط به برهان نظم است که به طورخلاصه نمی تواند یک مجموعه منظم حتی یک موجود بسیار کوچک به صورت تصادف و اتفاق به وجود آید ، بلکه به سازنده و خالق حکیم و دانا تعلق دارد و پذیرش تصادف در خلقت آن قدر بی دلیل است که مانند پذیرش به وجود آمدن یک کتاب فلسفی و عملی دقیق با انفجار یک کارخانه چاپ کتاب.

 

هرمون ها

 

هرمون ها موادی در داخل بدن هستند که به فعل و انفعال های شیمیایی داخل بدن سرعت می بخشند و بدون وجود آنها بدن از کار می افتد اگر هرمون ها در کار نباشند ساده ترین فر آیند های بدن گاهی تا میلیون ها سال بطول می کشد

 

تئوری داروین هیچ پاسخی برای چگونگی بوجود آمدن هرمون ها ندارد

 

چون اگر از لحظه ی اول حیات هرمون ها نبودند نیز هیچ امکان تکاملی وجود نداشت و ساده ترین عملیات سلول ها به اندازه حیات کره ی زمین بطول می کشید و فرصتی برای تکامل و حتی پیدا کردن قابلیت ساختن هرمون برای بدن نبود

 

 

 

آقای هارون یحیی در این کتاب به برسی هرمون ها و تناقض وجود هرمون ها با تئوری داروین می پردازند.

 

انفجار کامبرین(camberian explosion)

 

 

 

 

 

 

 

دورهٔ کامبرین حدود ۵۴۲ میلیون سال پیش آغاز شده و تا حدوداً ۴۸۸/۳ میلیون سال پیش ادامه داشته‌است.

 

 

 

دوره کامبرین نقش اساسی و مهمی در تاریخ حیات بر روی زمین ایفا می‌کند. زمانی که اغلب گروههای بزرگ جانوران اولیه در قالب فسیل ظاهر شدند. این حادثه گاهی (انفجار کامبرین) نامیده می‌شود به دلیل اینکه زمان کمی برای ایجاد آن طی شده‌است. در ابتدا تصور می‌شد که سنگهای این دوره حاوی اولین و قدیمی‌ترین فسیلهای جانوری است. در این دوره در مدت زمان کمی تعداد زیادی موجودات بوجود آمدند که هنوز هیچ زنجیره ای بین موجوداتی که این دوره پدید آمدند و موجودات دوره ی قبل وجود ندارد!وبصورت حلقه ی مفقوده باقی مانده است تعداد زیادی از دانشمندان خود متعجب هستند که چگونه در این مدت زمان کم در این مقیاس وسیع موجودات بوجود آمده اند درحالی که هیچ دلیلی مبنی بر تکامل این موجودات از موجودات دوره ی قبل وجود ندارد. و این خود یکی از دلایل رد نظریه ی تکاملی داروین است و تنها نظریه ی خلقت توسط یک خالق بزرگ در مورد این دوره صدق می کند.

 

 

آخرین نظ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما از مجموعه مبارزه سیو راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 1,282
  • بازدید کلی : 30,734
  • کدهای اختصاصی
    همراه اولم, [23.03.16 05:51]



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت