loading...
مجموعه طنز
یگانه بازدید : 81 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

[2015/7/7، 19:48] یاسین: مورد داشتیم دختره یه عکس از خودش گذاشته تو فیس بوک بعد زیرش نوشته: زیبایی ام را مَدیونِ چه کسی باشم؟؟

.

.

.

.

.

بعد پسره زیرش کامِنت گذاشته: با تشکر از برنامه های فوتوشاپِ پِرفِکت365,فوتو وُندِر،فوتو وارپ...و تمامی کسانی که شمارا در تهیه ی این عکس یاری کردند

[2015/7/7، 19:51] یاسین: رفتم کاغذ دیواری بخرم

گفت از متری 90 هزار تومن داریم تا 450 هزار تومن...

حساب کردم اگه اسکناس 1000 تومنی بچسبونم، متری 80 هزار تومن واسم درمیاد...

تازه هرموقع هم پول لازم داشته باشم می تونم بردارم

[2015/7/7، 19:52] یاسین: ايرانى نيستى اگه كپى نكنى!!!

.

.

.

 

منم كپى نكردم.

.

.

الان من ديگه خارجى محسوب ميشم.

اوه ماى گاد.

 

من ايران دوست داشت...󾌾󾌾😎😎😎

 

ايران كيلي كيلي كوب

وای من نتونست فارسی اسپیک کرد.....

[2015/7/7، 20:13] حمید ر: تو کوچه دختره داشت بهم فرمون میداد 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 میگه دنده عقب بیا جلو !!!!

هر چی زور زدم نفهمیدم باید چکار کنم .

 

پیاده شدم فرار کردم😀😀

[2015/7/7، 20:15] حمید ر: پسری در دانشگاه عاشق دختری شد

پس از مدتی ترس را کنار گذاشت و حرف دلش را به دختر زد. دختر عصبانی شد و تهدید کرد که در صورت تکرار مزاحمت به حراست شکایت کند

پسرک بیخیال شده بود اما دختر خواست جبران کند

دختر جزوه پسر را قرض گرفت و در آن نوشت:

از این که ناراحتت کردم عذر میخوام. اگه منو بخشیدی باهام تماس بگیر تا قرار بذاریم و بحرفیم. اینم شمارمه....

یک روز گذشت و پسرک نزنگید، روز بعد هم نزنگید و تا ابد پسرک زنگ نزد....

 

 

نتیجه اخلاقی:

پسرا هرگز لای جزوشون رو باز نمیکنن!

[2015/7/7، 20:16] حمید ر: ﺩﯾﺸﺐ ﺗﻮﯼ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﭘﺎﺭﮎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻭ ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻣﯽ ﮐﺸﯿﺪ/ﺍﺯ ﻏﻢ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﻼﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻣﯽ

ﮐﺸﯿﺪ/ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻣﯽ ﮐﺸﯽ؟/ ﺍﺯ ﻏﻢ ﺷﻮﻫﺮ

ﻣﻼﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻟﺖ ﻣﯽ ﮐﺸﯽ؟

.

. ﺣﺘﻤﺎﺩﺍﺭﯼ ﺑﺎﺭﯾﺘﻤﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ ﺁﺭﺭﺭﺭﺭﺭﻩ؟؟؟؟؟ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﻡ ﻫﺴﺘﯽ

ﺩﯾﮕﻪ

برچسب ها بیرانوند , تاری , متش , طنز , بزران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا شما از مجموعه مبارزه سیو راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,219
  • بازدید کلی : 30,671
  • کدهای اختصاصی
    همراه اولم, [23.03.16 05:51]



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت